selamat datang kat belog azlinna yang tak seberapa niee jagan marah kalau post post kat belog niee kurang menyenang kan tapi niee belog azlinna azlinna punyaa suka lah :p

:(

okay semalam aku balik sekolah jalan kaki
perghh best :)
yela takde sape pun sudi nak ambik aku
jalan lah kaki sorang sorang dari pukul 5 sampai pukul 6
telampau penad pegi rumah myra then suruh dia hantar aku balik

sedih tau , sebab tak sampai hajat aku nak bagi kecik belon
degan choclate sebab dia ada kelas
hmm dah balik aku still dok tegok choclate tuu
tegok pulak belon egad boleh simpan nak bagi esoknyaa
tegok belon tuu dah pecah

belon tuu special tau sebab kat belon tuu
aku ada tulis bb sayang b hehe
sweet tak ? tak kan haha
try tiup alah belon dah pecah
tak sempat nak tunjuk

takpe lah ,tegok choclate pulak perghh tak tahan
mane boleh tegok makanan
apa lah makan lah
takde nya azlinna nak simpan choclate sedap macam tuu

tak sampai hajat aku
tapi takpe lah , lain kali aku beli lagi tau kechik :)
nah tegok gamba choclate degan aku pegang belon




time niee tulisan bb sayang b dekad belon tuu tepadam hihi
then buat balik , niee edit jee :)

No comments:

Post a Comment